Good stuff in my trunk.


Morning Monday..
-Hur har helgen varit? Min var av toppklass ;)

I Lördags var det fest.
Carro kom hit i vanlig ordning, tre stora vinglass plockades fram ur vitrinskåpet och fylldes på tills vinet var slut!
Kvällen blev kankse inte rikigt som jag hade tänkt mig men när blir det det lixom?
Den blev jävligt lyckad ändå., man har aldrig tråkit med Carro och en dunk vin haha ;)
Taxin gick till Birger den här gången.. nästa gång får vi se var den stannar känns det som.
Det var good stuff i alla fall..

Igår var det Söndagsmys på mitt shema.
Kirre jobbade och fick stanna hemma men jag gick hem till Mami och syster kom och hämtade upp oss.
Wilma och Viktor hade hyffsat med energi i bilen så det var tur att jag satt mitt emellan dom haha.
Det var Kalas för Emrik i stockholm.
Big boy or what?
13 bast = Tonåring haha..
Vi kände knappt igen honom, lång som bara den och klippt sig hade han gjort..
En till liten kille som hade växt sen sist var förstås lilla John.
Han satt hos mig ganska länge och gosade innan han lesnade på faster Kajsa ;)
Åh vad jag älskar min fina familj.
Gott fika var det också, Sara hade bakat bullar och blåbärspaj ;)

Hemma i stan igen så blev det middagsdags och jag och syster lagade iordning en riktig söndagsmiddag.
Kött, potatisgrattäng, två såser, sallad.. Cola :P
Ja tack.
Min matlåda är så ägig idag.







Min lördags outfit blev en skorta från G-star och leggings från Gina.



Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅh snygging! <3

2009-10-19 @ 17:41:58
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: sanna&sofie

Jääklar vilka snygga leggins!! Ni lyckas jämt va så himla FIERCE :) Go tjejer!

2009-10-20 @ 11:21:33
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack tjejer.. va snälla ni är ;)

Always do your best.. det är så vi tänker vah!

2009-10-20 @ 13:41:06
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0