För att det bor en liten klant i mig..


Onsdaaag..

Nersjunken i soffan framför Bonde söker fru ;)
Har aldrig följt det förr men jag ser hellre det än Arga töntiga snickaren just nu så..
Till middag åt vi filmjölk och crunchy flingor med jorgubb.. mumma.
Det var ju värkligen år och dar sen vi åt filmjölk men det är skit gott ju, ibland iaf.
Så ja tack till filmjölk..
Men nej tack till min klantighet!

Tappade såklart filpaketet inne på ica och det gick ju sönder.. gaah va irriteterande.
Skulle sett Kirres min när jag sa det och hon såg det haha ;)
Funderade på att gå därifrån men jag sa till en herre om läget..
"Jag tappade en fiiil...."
Fett klantigt I knooow.. och på lunchen råkade jag välta ut min Ramlösa också.
Den bor en liten klant i mig tror jag :P

Snart är det Grey's och jag tror inte vi orkar några grönsaksstavar ikväll heller (?) Imorn kanske..






Så en dagens då..

Kofta från Vero moda (Finns på Holmlunds nu i flera färger)
Tisha från Raplh Lauren
Strumbyxor från Pieces (Finns också på Holmlunds nu)
Boots från Sko punkten
Scarf från Vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0