Fattiga riddare och jag är helt slut..



Shit vilken jävla montering :/
Jag har hållit på hela dagen med tevebänken.
Nu är den klar men lådorna är felmonterade pga. dålig beskrivning enligt mig!
-Tar det lättaste först tänkte jag.. hmm ?

Fick möbel leveransen mycket tidigare än sagt.. dom kom halv två ungefär.
Åtta stora och ap tunga paket som killarna bar upp för alla trappor i en jävla fart själva!?
Dom erkände att det var tungt men tacka fan för det.
Jösses jag skulle börja gråta om jag hölli ett av paketen själv :/

-Sen dess har jag hållit på i alla fall..
Vilket jävla mission.. dåligt less på skruvar och skit nu.
Nu är det två garerober kvar.. ska strax hjälpa syster med den lätta varianten ;)
Fint blir det i alla fall.
Varken jag eller Kirre fick den tevebänk vi ville ha.. vi vägde mellan tre olika och fick tillsut mötas på halva vägen ;)
Min dröm tevebänk från Liatorp-serien får jag köpa när jag bor själv antar jag, men som sagt det blev jäkligt snyggt ändå!

Middgen ikväll blev fattiga riddare..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fään va gott de vart Kocken!!

2009-10-26 @ 22:28:15
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

Har ni monterat ihop allt nu? Fiint? De tror jag va! Snaaart får man se :) haha <3

2009-10-27 @ 18:27:20
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha nej det är fasen inte klart än.. men tills du kommer så ;)

2009-10-28 @ 22:45:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0