En och en halv timmes kaloriförbränning



Okeey thuseday..
Jag vaknade av mig själv vid tio tiden.
Segade väl till tolv ungefär sen snörade vi på oss jogging dojjerna och tog en power walk ut till gamlis.
Vi hade rikigt skönt tempo och var väl ute ganska precis en och en halv timme.
Helt slut nät vi äntligen kom tillbaka och helt blöt på ryggen!
Då har man jobbat ;)

Får se om vi ska gymma imorn eller på torsdag då. Jag är värkligen peppad nu.. feel's awesome!
Så det gäller och smida medans järnet är varmt haha :P

Syster svängde ihop lite mackor åt oss som någon lunch när vi kom hem efter power-walken och sen gick vi till hedian och handlade lite.
Ikväll blir det jag som är kock i köket och det blir thai wok med kyckling och ägg nudlar åt damerna..
Smaskens.
Jag hoppas det blir som jag har tänkt mig., dadi brukar laga så jävla god wok ibland så det är något sånt jag ska ge mig på ;)

Kirre är i full fart med håret nu och sist jag kollade till henne så såg det lovande ut.. ;)
Vi får väl se snart, jag åtminstonde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0