Efter ett intensivt träningspass...


-Exhuasted is the feeling.. do you hear me?

Jag vet inte när jag var uppe så här tidigt sist, som imorse altså ;)
Klockan ringde för sista gången 06.15 och då hade jag inte så mycket val :/
Hann äta frukost i sängen med syster men sen fick jag stressa iväg.
Hade värlens meck innan jag lyckades komma in på jobbet, låset strulade så det kändes helt hopplöst ett tag.

Efter jobbet gick jag till gymmet.. det var jävligt skönt idag!
Shit vad jag svettades ;)
Lite uppvärmining på cykeln, körde igenom mitt träningsshema för både ben & armar och sist men inte minst 45 minuter power på löpbandet.
Idag var det kul men snacka om att jag fick samla ihop dom sista krafterna för att ta mig hem..

-I'm good ;)

Nu luktar jag inte illa längre.. tog en dush när jag kom hem så nu känns allt väldigt bra igen!

Talk to you later cupcakes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0