Goodnight babies..


J a g  v i l l  i n t e  t ä n k a  p å  d e t  m e r . .

Jag hatar att jag fortfarande ska behöva bli påmind och slåss med dom här jobbiga tankarna.
Det är inte hela tiden, det är inte äns ofta.
Jag har knappt fällt en tår.. i samma ögonblick som sanningen blev uppenbar, i ren ilska kom några som jag inte kunde hejda, som jag snabbt torkade och allt förvanlades till hat och till en tomhet jag aldrig känt förrut.
Sen dess är du svartmålad!
Nej, jag mår inte dåligt.. jag mår bra men dom korta sekunderna det slår tillbaka mot mig så slår det hårt.
Väldigt hårt ibland och jag vill bara ge uttryck för mina känslor, för min ilska och mitt hat.. det ständiga hatet som jag dras med.
Fast det spelar ingen roll vad jag gör jag vet att det kommer komma tillbaka..
Fan, jag önkskar att jag aldrig träffat någon utav er!
Jag tänker alldeles för mycket..



Goodnight babies.. sleep tight.
Nu ska jag krypa ner i min alldeles för tomma säng utan syster och sova själv här för första gången sen vi flytta hit.. ussh så träligt.
Jag gillar't inte men jag måste nog gilla läget bara ;) Som sagt.. jag mår bra vänner, don't you worrie!
Förutom när jag får lite för mycket tid över. Särskillt när jag är själv och känner mig lite ensam..!
Nu ska jag släcka här och göra det lite mysigt i sovrummet och dras med en pissig låt som syster påminde mig om :P
"I knoooow a place mmmm..... " - Signatur melodin från Efter tio haha.

 


Kommentarer
Postat av: carolina

i love you <3

2009-10-10 @ 19:40:50
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

I know a placee.... Hahaha...



Dom där svinen kommer aldrig bli riktiga människor.

Aldrig, det är därför det känns så svårt att dom för all framtid är raderade ur våra liv.

2009-10-11 @ 23:12:06
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0