Jäklar vilken bra start på veckan..


Då har vi varit på gymmet igen då.. efter ett års uppehåll ;)
Fy skämms.
Nu är det värkligen dags!
Trodde jag hade lagt på mig som fan under sommaren men vågen visade faktist annat om man ska tro den..
51 kg känns helt okej med tanke på mina matvanor och träningsvanor.

Power-walk någon enstaka gång och så cykling till och från jobbet då som tur är., det har varit min träning haha.
Vi mjukstartade lite idag med uppvärmning + stryka + kondition.
Nu är vi igång i alla fall!

Efter träningen mötte vi upp Carro och satte oss på Chagall för lunch och fika på maten ;)
Det blev bakpotatis med skagen röra och till fika blev det kaka med jordgubbste som jag så småningom kunde driska!
(Kan inte dricka skållhett te/choklad.. Just can't)

Helt okej lunch tror jag., kalorimässigt asså haha :P
Gott som fään va det iaf..
Super mys förstås ;) Vi satt jätte länge och myste och pratade., flera timmar tror jag vah?
Tack för en fin och lång dejt vännen och syster <3

Efter det så blev det lite affärer såklart och lite nödvändigheter inhandlades.
Like a candybag.. ;)
I knooow vi ska börja dra ner på sånt nu men vi kan ska inte gå in för hårt med sånna löften nu i början, vi vet ju hur det brukar sluta ;)
Vi gick till kisoken som vi hade bestämt haha och köpte en ordentlig påse som räcker flera dagar!

Köpte mig äntligen ett par varma och gosiga vantar., känns som jag frös hela vintern förra året.
Nej tack, i år blir det andra bullar.
Sen köpte vi cykellysen så vi kan se något vi som cyklar överallt ;)

När vi kom hem tajmade vi mami som kom samtidigt för en liten soffinspektion ;)
Kirre lagade pannkisar åt oss och nu är det favorit fruarna på teve förstås..
Lediga imorn med så kvällen är långt ifrån slut! I love it...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0