Fredags stress..


Äntligen Fredag haa?
Love it'...

Det blev inge riktig sovis idag trots att jag har fet sovmorgon :/
Blev väckt av syster i ottan och kunde nog inte riktigt somna om sen ringde dadi och sen kom målarn igen..
Meen det gjorde inte så mycket.
Tog en dush och passade på att tvätta håret, raka benen, noppa ögonbrynen och hann till och med en asiktsmask ;)
Morgon mys Ja tack ;)

Är lite små stressad faktist ;)
Börjar inte worka förns halv tre men innan dess ska jag hinna med ett konidtionspass på gymmet tänkte jag.
Väskan är packad, jag är påklädd..

När jag kommer hem ikväll kommer maten vara klar och kidsen kommer vara här med syster och vänta på mig!
Ja tack såklart, hörs ikväll!

Nu ska jag ta en dagens och visar den ikväll.. have a nice day sunshines!



Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en underbar fredag och helg min älskade <3

2009-10-16 @ 16:49:54
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0