Take a chans on me.. ;)


Smögen, Väddö, mys framför brasan, landställe hit och havsutsikt dit.. det är inte lite du har att locka med ;)

Inget jag är van vid direkt, just därför blir du bara ännu mer intresant..
Jag är inte den som är den.., altså värkligen inte den som är den.
Skulle ju jubla och nöja mig med att få åka bil haha..
Inte bortskämd för fem öre tycker jag.. moppe skjuss till Björklinge?
Nej, jag är inte kräsen eller krävade men vem tycker inte om att bli lite bortskämd då och då?
Böna och be för lite massage.. gääd, nej tack vah.

-So whats your dark secreet mr perfect? To good to be true?

Det är det jag undrar vah.. tre lik i garderoben vet jag ju om i för sig om ;)
Men dom kan jag kankse leva med, vill minnas att någon till och med sa att det kan va mysigt.. Jag dör!
Man lever ju bara en gång så varför ska jag inte åka.. anledningarna är inte direkt många om jag äns kan komma på en.. visst tjejer?
Dags att börja dejta då!

Jag återkommer när jag vet något mer haha.. som sagt mitt nya liv :P


Kommentarer
Postat av: carolina

Hörruru morsan, det ÄR dags att börja dejta.

Speciellt när du har en så SNYGG (rik) hunk som väntar dig... Hur braaa ?:)



aaaah mer snack om det på våran dejt. Längtar fan ihjäl mig...



2009-10-13 @ 08:08:00
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: syster

Visst, det här är något för dig Syrris, det ser vi lång väg ;-)



Ja tack va, jag visste väl att dom stod i kö :D

2009-10-13 @ 13:20:22
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: carolina

De stod juh i kö heela tiden :) Bara vänta på att den här snyggingen skulle bli fri...



Gäääh, längtar :)

2009-10-13 @ 13:43:42
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0