Jag älskar dagen..


Jag älskar kvällen. Jag älskar dagen som har varit, med några små undantag.

Vår vän sa att hon skulle ha ostkrokar ikväll så därför har vi också det.. jävligt gott om man inte äter det för ofta ;) Hoppas du också har snygging..
Vi har tänt ljus och ligger ihopkrupna under en filt och myser.
Kvällen är mysig ikväll och desparate houswifes var bra ikväll..


Imorse väcktes vi av målarn som plinga på dörren klockan lite-för-tidigt.
Lucky us- vi kunde som tur va somna om ;)
Sen väcktes jag på ett otrevligt sätt igen.. tiden var ju bättre men sättet jag vakna på var minst lika otrevligt.
Näsblod :/ I hate.
Det var bara att kliva upp när jag kände blodsmak i munnen.. to much information maybe?
Sen var man uppe i alla fall ;)

Vi bestämde oss för en power walk och ut till gamlis kom vi till slut men gääd va det blåste idag.., ute vid högarna ville man bara flyga hem vah.
Väl hemma så blev det välidgt sen frukost, in i dushen och göra sig iordning för dagens dejt.
Under den stunden hemma hann vi få besök igen - twice.
Det var Bo service och målarn igen..

Enligt Kirre blev det inte alls någon pinsam stämning men det kunde ha blivit om man säger så ;)
Hon stod inne i badrummet och sminka sig när Bo service ville in där och grejja lite vah.
-Pinsamt tänker ni, why?
Jo, syrran stod ju där inne utan tröja på överkroppen haha..
Men som sagt, det var helt okej tyckte hon för att citera hennes egna ord!

Efter dejten blev det gymmet.. en liten stund i alla fall för sen kom Josef och tvingades avbryta oss.
Jobb-kris kan man säga så vi fick agera hjältar och hjälpa till kan man väl säga ;)
Cykla hem och hämta nycklar :/


Dagen i bilder off course..









Solen sken i alla fall lite på oss ;)
Nu ska jag dra in bilderna från resten av dagen så visar jag dom också sen.. fast först kankse syster vill pilla lite först.
Later anyway..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0