Det är något med rosa prylar.. ;)

 
Vi sparng på lite snygg-prylar på på stan idag.. men man kan ju inte köpa allt?!
Fast efter att ha sugit på karamellen en kväll så inser vi nog att vi bara måste ha vissa av dom där snygg-prylarna.

Det är det.. ;)



Skit mysig vattenpipa som det stod twins på., vi måste nog slå till så är hösten räddad sen ;) Stoor rökarna vah! Ska vi ha en så ska vi ha den där rosa saken från House Hold ï alla fall..



Var sugen på den här söta boken förrut.
14 stycken menyer för dig och din älskling.. men jag har ju ingen nu satte.. ;) Om jag inte lagar för till syster då! Men ett bra bok tips om du ska bjuda någon på middag vettja..



Ett till bra bok tips.. Skönhetsbibeln. Ja tack säger jag på den! Massa bra tips och mysig läsning för dom tjejiga tjejerna!



Hur söta som helst.. men ibland kan jag tycka att det vore mysigt att få dom där sötaste av någon annan istället och inte köpa dom själv. Så har man ju troligtvis någon att visa upp dom för då också ;)



Och allt kan ju inte vara rosa.. hade jag gärna hängt upp i vårat nya livingroom!
Meen då är det väl snåljpen i en som återigen kommer fram haha.

Vi hittade faktist på några tänkbara kandidater på nätet., här hittar du några favoriter :)
På House Hold har dom en skit snygg Buddah lampa också som jag inte kan komma på varför jag inte fotade.. men det skulle göra sig jävligt bra i det nya vardagsrummet.
Buddah är lixom foten på lampan..,  för 1500:- blir den våran haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0