Would you be my danspartner for the night?


Nu ligger jag och gäspar på divandelen.
Tisdagar är bästa teve kvällen ;) Enligt mig.
-Halv åtta hos mig, Äntligen hemma, Desperate housewifes, Christine och sist men inte minst intriger i Brothers & Sisters.. och så nu Vänner.

Men gäd ikväll är jag också trött.
Tre dagar kvar på jobbet och sen väntar en ledig helg på mig.
Jag skulle kunna och kommer kanske vara hemma och ta hand om mig själv och bara vila vah..
Men jag vill ju inte det, det är det.. lixom!
-Förslag..?
Jag är ju fullt medveten om att the C's har fullt upp med flytten så jag törs ine hoppas på dans sällskap från Carros sida :/
Jossi jobbar väl så vitt jag förstår och slet kankse ut sig i helgen? :P

Anyway.. partaj eller ej så ska jag se till att få träffa dom där snyggingarna.
Läste något om Sushi dejt, why not?
Och blir det inte alkohol relaterat umgänge så tar vi cykeln bort till våra almost-soon-to-be nya grannar ;)
Hon har hjälp oss vid våra flyttar och nu är det dags att byta roller!
-Count un us friends.

Kvällens middag?:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0