Söndag kväll..


J a g  h a t a r  n ä s b l o d  : /

Nu sitter jag med papperstuss i näsan igen och trycker med en isbit på näsan så det ska sluta blöda..
It sucks.
På teve är det knocked up.
Syrris hade inte sett den förr så det blev den istället för Djävulen bär Prada.

Imorn kommer Fridis hem ;))

Jag önskar ju att vi lixom hade kunnat möta henne på flygplatsen och
bara kastat oss på henne och kramat henne i en evighet.
Men det kan vi ju inte, jag har varken bil eller körkort och frisk är jag heller inte.
Crap.
-Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, sägs det ju så!
Hoppas vi piggnar till snarast för jag vill inte missa en minut med snyggingen <3

Ensam mamma - Ett avsnitt kvar.
Varför gav inte snyggmartin sin Madde en kyss för? Gääd ta för dig lite så är hon ju din ;)
Vem hejjar ni på?
På tal om snyggingar.., undrar vad min snygging har för sig ikväll hihi.

Nu börjar filmen igen och måste ta tag i mitt näsblod..!
Natti natti snyggisar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha söto, kommer ju med tåg, så vore ju lite misslyckat om ni va på flygplatsen <3 men jag kanske kikar förbi er sjuklingar å riskerar en smitta imorgon kväll :D PUSS



SAKNAR <3

2009-11-01 @ 22:32:56
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0