oooh I wish I was a punkrocker...


Ja tack på min fredag vah..
Humöret var fan me med mig hela jävla dagen haha och det är fortfarande här!
Ingen otursdag för mig iaf, inte äns med bussen :P
Fick springa både när jag skulle till och från jobbet.
Hade det legat någon sanning i det här med Fredag den trettonde så hade jag missat men jag hann ;)
Med ett leende på läpparna satte jag mig på bussen och njöt av musiken i min mp3 på hög volym.
I love it!

Nu är det Idol.
Tove ägde som vanligt!
"Oh I wish a was yooooou good looking..."
Syster har nyss poppat popcorn.
Vi har candy och melon och fanta i glasen.
Till middag blev det bakpotatis med skagen.
Även det såg oroligt ut ett tag där när jag kom hem.
Siz had not made an effort haha :P
Men det löste sig snabbt vah och nu är det Fredagsmys hela kvällen.

Ciao Ciao lovers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0