Noll inspiration


And the day is here.. finally!

Idag har jag beslutsångest när det gäller kläder.. som jag har haft typ hela veckan :/
Ingenting känns inspirerande så det slutar nog med en vit t-shirt & jeans idag.
Måste värkligen ladda upp med lite nytt nu.
Har lite fint på jobbets om väntar på att få flytta hit så, nödvändigt!

Inte nog med det så börjar min mascara bli väldigt trött och det betyder ju trötta ögon!

Meen det är sista dagen på jobbet och sen är jag ledig i ett par dagar.
Ja tack.
Därför blir jag inte helt depp ;)
Kvällen är fortfarande oklar.
Mys framför teven eller fram med dans skorna? Det visar sig!


För att jag så hemskt gärna vill mysa med dig på mig i vinter....... Underbara kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0