Med ett leende på läpparna.


Måmdag morgon.. vare sig vi vill eller inte.
Men idag känns det inte alls särskillt tungt fastän det är Måndag ;)
-I like it..
Så jävla lyckad helg!
En helg med Frida, med alla mina snygga tjejer och med mina päron.. mina underbaraste!

Fredags-fest och inte Fredags-mys.
Syster, jag och Frida visade upp våra nunor på Birger i Fredags.
En snabbis som gav oss mer smak för vad som komma skulle ;)

Lördags-fest när det enda som gällde var all-in.
Våran kyl var ciderfylld och damerna kom hit.
En efter en och så småningom även herrarna!
Vi hamnade på Saluhallen.
Det var där det hände.
Jah hoppas och tror att hela mitt sällskap hade en lika lyckad kväll so jag hade <3

"Måste blitt nå fel här.. Han är så jävla ful så jag hade känt igen han"
-Ja tack.

Tack alla snygga människor.. med ett leende på läpparna i allra högsta grad!!
Men kvällen var inte slut där.
Efterfest som satte sina spår när det gäller sömn.
Jag slocknade som ettt barn vid sju tiden :P

Sen vaknade jag upp fyra timmar senare till vad som skulle bli Söndags-mys ;))
Hämtade syster.
Åt pizza.
Sov lite.
Hade farsdagsmys hos dadi.
Fick kvällsbesök av mamsi.
Räkmacka och glögg mys till Ensam mamma.

-Jag gillart.
Nu hinner jag inte mer, jobbet väntar.
Hörs ikväll lovers!



Har inte hunnit med att gå igenom alla 220 bilder, men den här bjuder jag på så länge haha..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha skön syrra.

Fan va kul det vah :D

2009-11-09 @ 17:50:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha tur att du fick av den där tillsist :)



Här hade de hänt grejer, snyggt! WOW!



Tack för allt i helgen bruden, hade de suuper ju! <3

2009-11-09 @ 21:33:54
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha ah det var jäklgt tur.. massage med den på tror jag hade blivit sådär ;)



TACK själv älskade underbara.

Bästa lördagen på såå länge och det kan omöjligt vara en slump <3

Love you.. hoppas resan går bra!

2009-11-09 @ 21:53:28
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0