Man måste ju ljuga lite.



A goodnight talk from me in bed..

Yes.
Nerbäddad i sängen, syster plattar håret så jag fick lite tid över.
Ikväll blev det lite teve mys framför Mammas pojkar med våran älskade mami <3
Hon hade bakat saffrans skorpor som var skit mumisga och Tosca kaka.
Vi hade ju också bakat så vi dukade fram ett rikigt kak fat och i glasen blev det julmust ;)
Nu är man propp mätt trots utebliven middag!

Fick lite tips från mami också så vi ska få hit Bo service så fort som möjligt!
Vi har stopp i dushen så det blir som ett litet mini badkar kan man säga..
Det där som vi aldrig fick haha :P
Nej men man måste ju ljuga lite så jag ska säga att vi har haft översvämning!

Snart slcäker vi nog lampan för ikväll.
Imorn måste vi upp i ottan, det vankas Julskyltning på Holmlunds imorn ;)
Jag tänker inte säga vart men idag såg vi ett skyltfönster att hämta inspiration ifrån :P hmm....
Hann med en liten update med fina Carolina via högtalaren också!
Lovely.
Snart är det deras tur.. ååh så mys! Värt värt värt..!

Idag hade jag en t-shirt från Junk Mail på mig.
299:- Holmlunds.
Finns right now och med flera heta motiv ;)



Natti natti..



Kommentarer
Postat av: Malin

Köp hem kaustiksoda, finns på ica och så. Står på flaskan (eller vad man nu ska kalla den) precis hur du ska göra. Det hjälpte när jag hade stopp kan jag säga!

2009-11-27 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0