Lot's and lot's of laughs..


Jag fylls med ett glädjerus i hela kroppen när jag tänker på det!
Fixet, kröket, festen, klubben, hemfärden, människorna där & här.. all of it!
I'm fucking in love with all of it.

En spontan utgång som tack vare fina Carolina blev av och slutade med flaggan i topp.
Såklart!
Vet du hur förbaskat bra du är min vän?
The perfect match brukar jag säga ;)
Åh lycka altså.
Ja tack på altihopa.
Och gängad är jag också bara så du vet haha. Det märkte han! Piercad

Skratta fick vi och skaka roompan var fan inget problem för damerna :P
Jag kan bara skratta och le inombords.
Snyggingen fick man dela säng med också som pricken över i:t.
Mer sleepovers!

Nu är jag snart off road igen skulle man kunna säga vah. -Ännu ent trevlig kväll som väntar mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0