"Lätt som en skatt..."



Ingenting för alergiker.. idag har jag nyst som en crazy one :/
Men det är ingen idé att städa när det är mer att riva.

Nu väntar jag på samtal från syster.
Hoppas hon ska möta mig på Heidan för lite shopping.
Kylen gapar tomt..
And so is my stomach!
Blev lite sugen på att mysa lite och kankse koka knäck.
Ta en paus från jobbet typ!
Är inte säker på att hon nappar ?

Ikväll är det modevisning på Fyrisskolan också.
Jag vill dit.
Vi skulle dit.
Men.. känner att planerna måste ändras när hemmet ser ut som det gör.
Tiden räcker inte till ikväll helt enkelt.
Så fashion show with glow without us toinght.. at 8 a clock!



Men ja tack på min syrra nu då..
-Lätt som en skatt, svarar hon bara på mitt sms.
Du är en skatt haha ;)
Meet you in a few minutes!

Kommentarer
Postat av: carolina

hahaa, stackare. Den där synen känner jag så väl igen... Men sköönt med klart innan första advent :)



. love

2009-11-23 @ 19:44:09
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0