Julmust, knäck, te, pepparkaka, saffransskorpor & nougatkulor..



30 november soon to be over..

Hann inte alls pynta så mycket som jag hade tänkt, imorn måste jag sätta upp stjärnorna i fönstren.. men lite fick jag ordning på.
Det mesta!

Lunchade med syster & Carro på Rififi med mumsig pasta på tallrikarna.
Strosade i affärer..
Jag hittade almost nothing :/ Fast jag ville.. bara för att jag ville!
Men jag köpte rött band till våra nya stora julkulor!
Sen hittade jag inget mer så när Carro tog bussen mot jobbet tog jag cykeln mot Gränby C.
-Bättre shopping?
Jag hittade tillslut två krukor som fick följa med hem, två julstjärnor (blommor altså) & en adventsljusstake som jag har varit på jakt efter ;)
Check it out:



Jag tycker det känns lite trist med mossa i.. fint med inget vi ville ha så jag köpte polkagrisar och fyllde upp med istället..
Vad tycks?
Julgrans Adventljusstaks-plundring haha? Lätt dagens köp!
Syster gillade den med!











Fick plocka fram slagborren igen, gardinstängerna skulle ju på plats..
Pumpade en as skön playlist på spotify-Kajsas :P
-Bra humör än så länge..
Men som tur var hann jag inte börja borra förns dadi plingade på dörren.
Hade världens meck med den där borren altså!
Trodde inte det skulle vara så trist och meckigt, så det var tur att jag hade dadi här ;)
Annars hade mitt humör total rasat :/

Nu ska det mätas för nya lister och dadi ska köpa skarvsladd till alla lampor som ska på plats!
Men right now så blir det inget mer gjort mer än att platta håret och krypa till sängs.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0