Inspiration till helgens eventuella spektakel


Imorn jobbar jag sista dagen innan löning :P
Det är Fredag imorn, äntligen helg.
En helg helt utan jobb!
Fantastiskt.. ååh jag vill ut och dansa och det verkar som vi har fått napp ?
Tjejer är ni också dans sugna eller lite törstiga, fredag eller lördag, spontant eller planerat..
You pick.. vi är on lixom!
Jag håller mina tummar och har förstås satt igång tanke verksamheten när det gäller the look.

Vi har investerat i ett par paljett shorts.
Jag är sugen :P
Får se hur det ska matchas bara, dom är ganska mini men med rätt stuff till så kan det bli Fab.



-Varifrån får the lady sin inspiration tro?


Kommentarer
Postat av: Anonym

the blonds såklart

2009-11-19 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0