Handlingar som aldrig kommer kännas möjliga



Hey lovers'

Ussh och fy :/ Vi har tittat på Mamma till en mördare ikväll.
Jag sitter och tittar på honom, lyssnar på vad han säger och har ingen aning om vad man ska tro.
Det måste vara det värsta man som Mamma kan bli utsatt för.
-Så mycket törs jag nog såga..

Det känns jävligt skönt att måndagen snart är förbi.
Fick massa gjort på jobbet.
Love those days!
Nu är jag trött i både huvud och kropp.
Men det är ju Paradise hotel nu och vi missade igår haha så.. vad gör man inte?
-Ny teve till sovrummet snart kankse?




Kommentarer
Postat av: Syster

Hörru det är en vit, slimmad liten TV vi ska ha till bedroom asså.

De e de...

2009-11-16 @ 22:30:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: lovisa

älskar din tröja (jag gillar oxå smurferna och har även jag ett par smurftröjor) skit snygg!!!

2009-11-17 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0