Gaah.. jag får spader på eländet.


-Heey!!


Måndagkväll soon to be over.

Syster sitter i dushen så jag tar tillfället i akt för lite update innan det är min tur.
Jag har fått någon allergisk reaktion på någonting..
Har ingen aning om varför eller vad jag har reagerat på men min kropp kliar :/
Då menar jag kliar och mycket!
Händerna är värst, får panik snart.
Kliar även på mina fötter, nacke, hals, bakom öronen, ögonlocken.. det är det :/
What to do lixom?

Hoppas lite rinnanden vatten har en heelande effekt.

Nu har Fridisen åkt hem till sig igen :(
Fick några sista kramar av snyggisen idag men bara en kortis..
Men det var även bara farväl för en kortare stund ju eftersom hon kommer tillbaka snart ;)
-Love her!

Nu har vi valr ut dom 87 bästa bilderna från helgen, på fejjan nu ;) Kankse bjussar på några här me!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Inga allergitabletter hemma ? Jag brukar också få allergiutslag ibland, då hjälper allergitabletter på en gång ! Jag har alltid allergitabletter hemma. Det finns på apoteket och kostar från ca 15:- !

Ha de bra ! /Jennie

2009-11-09 @ 22:44:50
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Oj är det sant? Några sånna har jag inte men jag ska till vårdcentralen snart så vi får se vad dom tipsar om :)

Tack för tipset.. Kram Kram!

2009-11-10 @ 10:37:32
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0