En fet update.. någon dag försent.


Morning yoou..

Updaten under helgen har för ovanlighetens skull varit dålig :/
Men här kommer den, någon mer kortfattad och någon dag sent kanske?

Helgen var on top från fredag till söndag.
As usual.
Julbord med jobbet i lördags.
Det ägde. Julbord äger :P
Ååh hur gott kan det bli?
Vi hade bokat bord på Gillet vid sjuslaget.
Var kvar där tills det stängde och då promenerade vi bort till Saluhallen.
-We're going clubbin'

I love Salu asså.. det är klubb de ;)
Riktigt värt.. 
I  år var vi lite nyktare än förra julfesten så ångest var inget att tala om när jag vaknade hemma på soffan och mindes gårkvällen ;)
Jag har det pretty damn good va!!


Syster, Catrine, Eva OCH Thomas ville också vara med på ett hörn! :P



Söndagen blev ingen bakis dag trots vin, cider, shots och drinkar kvällen innan.. nix huvudvärken kom inte på besök.
Istället gjorde vi vårat första besök på Regngatan hos Envall/Roxå och kunde bara beundra lyan.
Nu är vi practiclly neighbours och kan hänga när vi vill!
Gääd vad jag älskar den där tjejen..
Kan inte säga det tillräckligt ofta & henne får jag bara inte nog av <3

Tillsammans tog vi bussen ner på stan.
Kollade tapeter, köpte lussekatter och hoppade på nästa buss för lite fika!
-We're going to Ikea :P
"Jag är heltidsanställd och kan ta bussen till Ikea och käka vad fan jag vill.."
Haha det är det....
Och det var just det vi gjorde.
Vi käkade och sen shoppade.
Thanks lovers' youre my angels <3


Kycklingfilé med pommes och bea och kladdkaka till efterrätt.


Jag & Carro måste klättra för att få ner det vi ska ha.. ;)

Nu ska jag se till och hinna med bussen för en dejt med Carro på stan.
Ska försöka hinna med lite mer bild uppdatering när jag kommer hem igen ;)
Adios amigos!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha sötnosar! :)

2009-11-30 @ 21:26:45
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0