Det hör inte till min rutin..


Fredagskvällen har jag spenderat hemma.
Med Idol, pizza, en godisskål och dush ;)
Och en syster off course!
Tack, tack, tack för att tittarna röstade hem Mariette och valde att behålla dom andra Idolerna.
-Varför ser inte jag ut som Tove för?!
Där har vi min Idol ;)

Men min kropp är helt slut och jag hör att sängen skriker på mig nu, uppbäddad och bara ah upplagd för mig vah :P
Va uppe tidigt imorse och det är inget som hör till mina dagliga rutiner längre!
Nej tack, jag föredrar sovmorgon tror jag.

Imorn är det Julbord med jobbet på Gillet.
Har sett fram emot det hela veckan.. ååh roligt roligt!
Holmlunds get together är aldrig tråkiga :P
Händer inte allt för ofta tyvärr men det ger ordspråket den som väntar på något gott en liten innebörd!

Så.. imorn är det fest! I have to pick a dress tomorrow morning!



Dagens köp blev några armband men nu är det läggdags!
Godnatt älsklingar!


Kommentarer
Postat av: lovisa

skitsnygga:) vart har du hittat dom??

2009-11-28 @ 22:00:25
Postat av: Kajsa

Åh thanks.. jag måste säga att jag är nöjd!

Det svarta är från Lindex och dom andra är från Kappahl :)

2009-11-30 @ 20:22:04
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0