23 november..


Hey Monday..

Jag är inte på jobbet utan hemma.
Hemma och jobbar.
River tapeter och lyssnar på julmusik ;)
Vardagsrummet ser förjävligt ut.. :/
Snart måste jag stoppa in mig i en dush för det här håller inte.. damm i håret!

När spacklet kom på plats började tapeten under släppa så nu river vi ner allt till bettongen.
Pusst och stön vilket jobb!
Det är dö trist och ganska jobbigt ju :/
Tur att det upptäcktes i tid.

-Men vi har timing ;)
Det blir klart lagom till Första advent! 
Ny spackling på lördag & målning & tapetsering på söndag.
Medans Johan jobbar på med det tar vi en tur till Ikea för ovanlighetens skull :P
Sen hem och julpynta och baka något smaskigt i jul anda kankse?!

Imorn är det en månad kvar.. åh jag älskar denna högtid!
Vi tog fram julsakerna igår när vi ändå var inne i förådet och stökade.
En adventsljusstake saknas faktist..


Juleljus i muggar


Kommentarer
Postat av: carolina

Mysiga tjej, duktig du är :)



.love

2009-11-23 @ 18:35:14
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu har jag gjort mig en egen variant av bilden, blev lite inspirerad där :) MYS!

2009-11-26 @ 23:44:50
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0