You are my daydream sometimes.

Syster ligger och små sover i soffan brevid mig.
Hoppas hon piggnar till tills imorn.. så träligt och vare sjuk.
Det är inte som förr när man kunde vilja bli sjuk ibland för och få slippa skolan och bara vara hemma och mysa och bli ompysslad.

Vi fick i oss lite lunch iaf.. jag älskar att vi bor så nära Heidenstamstorg nu.
Jag har alltid bott nära men aldirg så här nära!
Det blev kycklingsallad med ris, majs, paprika, gurka, melon och annanas och kyckling förstås :) Massa kvar!
Undrar va det blir för krubb hos Maria.. (?)
Inte så hungrig nu men skit sugen på att lattja lite med kidsen..
Sen ville a mysa.. jag vill också mysa!
Får se om han får med mig på bio eller om vi stannar hemma.
Borde egentligen vara hemma och se efter min sirra.. vill inte att hon hamnar på golvet igen- illamående :S




Jag och min sirra :)) Den bästa man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0