woow she's back.

Äntliigen en stund över för bloggen!

Jag är hemma hos älsk.. det är jätte fint här nu men lite tomt när a begett sig till jobbet för länge sen.
Det blev lite sovmorgon imorse, I need!
Men nu är jag pigg och kläär för en ny dag på Holmis.
Det blir en kortis nu menst för att visa att jag lever och inte tänkt lägga ner bloggen :P
Har för omväxlingsskull lite bilder på luren från min vecka men jag får inte in dom i datan nu så det får bli ett bildtomt inlägg.
Hemma blir det finare och finare och på lördag får vännerna komma och se resultatet.. ska bli grymt!
Lite kvar och göra men det kommer bli kanon :)
Eller.. ja det får vi väl se :P
Ser värkligen fram emot helgen,. ska se till och lägga mig i solariet någon mer gång bara sen är jag hyffsat nöjd.
Vi ska ha varsin klänning från Lipsy på oss.. ååh dom är så fina!
Jag skippar en lång uppdatering och försöker vara lite flitigare med uppdates fram över.
Hoppas ni har överseende med min frånvaro!
Nu vill jag ut i solen med lite fina toner i öronen innan en lång dag instängd på jobbet!
Siz' ready to go a bit sooner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0