With a big smile.

Måndag morgon.
Löning!  Idag är det den 25:e maj och imorn är det den 26:e Dom fyller år då :))
A tjatar och mami tjatar.. vad önskar du dig?
Jag har no clue.. känns inte så speciellt längre.
Idag ska jag iaf köpe en födelsedagspresnt åt syser yster. Wöw wöw wöw tänker ni.. en självklarhet för vissa men vi brukar inte ge varandra något, men i år ska vi.
Lite roligare och vakna imorn då, lite speciellt måste de ju kännas.. och det bästa av allt är att jag är ledig imorn!
Lyckos henne ha ?
Kirre är ledig idag istället.. lika bra det. Löning och hon och Jossi ska luncha med mig idag!

Igår va a här och vi kikade på en film som han hade hyrt.
Våran favvo skådis. barabampapa... Jim Carey
Jag och kiree h-a-t-a-r han haha.. men vi kunde skratta åt det. Filmen va sådär så vi såg iinte klart, va heter den..den där han inte kan säga nej.
Vi såg Fredrik & Filip isället. Hade sett fram emot Gynning men vi tyckte tyvärr inte det var hennes bästa look som hon visade igår.
To much makeup..
Vi sov lite trångt inatt med men finns det hjäretrum finns det skärterum.. det var mysigt att ha älsk här.

Idag ska jag shoppa lite. En odd molly jacka och en odd molly känning! Äntligen!
Sen ska jag svänga in på gina på väg till jobbet.
Det här blir en bra dag..
Vissa dagar känns så lätta. Jag har för tillfället inga problem alls att handskas med.

Have a nice day.. idag skiner solen och jag tror det är varmt ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0