the dresses and the skirts..










Färgerna blir tyvärr inte 100 % med min mobilkamera men veromoda klänningen är värkligen bubbelgummsrosa :)) Jag dör för den färgen på en klänning, tillslut!
Odd molly klänningen har jag suktat efter hela våren, hängde undan den på en gång och nu har jag äntligen slagit slag i saken. Den blir dock för lång på lilla korta mig så jag ska ta me den till skräddaren idag och se vad han kan göra. Går den och korta av, snyggt, så ska jag behålla den.. men annars måste jag länna tillbaka den.
Älskar den iaf.. åh den är så fin men bar rygg och allt!
Kjolarna är jag med rikigt nöjd med.. men jag hade inget bra linne att prova med så det ser halvtrist ut I get that.
Det var hur som helst min shopping :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0