Pysslar om min stackars syster.

Det blev inte mycket till sovmorgon den här morgonen inte.
Men det var ingen fel.. det blev bara härva.
Min syster yster är förkyld och ganska risig.
Imorse runt 04.00 tiden så började eländet för henne.. näsblod :S
Crap också.. mycket dessutom.
Vi i våran syskonskara har lätt för att börja blöda näsblod så vi är visserligen rätt vana.
Men när man blir väckt av det och tvingas masa sig upp så har man ingen riktig ork.. är man dessutom sjuk.
-Nej tack!
Det slutade iaf med att jag fick ringa och väcka mamsen som cyklade hit.. syrran låg på badrumsgolvet och var svimfärdig.
Ingen rolig syn!
Tillslut kunde vi somna om alla tre i sängen och nu är iaf jag pigg och kry.
Tror att vi ska masa oss till heidan och handla någon lunch.. middag blir det som sagt hos big sister men bara för mig, min stackars syster har redan förbrukat sina krafter för dagen när hon ställde upp för jobbet ett par timmar trots detta tillstånd!
Det är tacksamt att ha en tvilling i styrkan.. :)

Medans syster var på jobbet så hann jag dusha, fixa håret, mejken och lite städ här hemma.
Nu behöver man inte göra mer idag.. bara jäsa till dadi kommer och hämtar mig.
Äta bör man ju annars dör man så jag åker iväg iaf :)

Later, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0