Nu vill jag ut och bli en liten brownie.

Det är nästan två timmar kvar tills jobbet börjar.
Solen skiner som bara den och det finns inte äns en balkong här.. vore mysigt och strosa lite på stan innan jobbet med syster istället för att sitta här coh häcka och vänta.
Systeryster, vad säger du om det? En glass på en bäck kankse haha.. måste ringa.
I det här fina vädret kan man ju få lite mer färg på kroppen också..
Känns helt rätt att mitt hår blev så mörkt som det vart och det skiftar faktist lite i bruna nyanser så jag har inget att klaga på.
Men man får passa sig med solningen då.. jag gillar inte rikigt när någon frågar om man är typ iranie (?) Det har hänt haha.. My gäd!

Ikväll kommer mami hem till oss och lagar mat och grattar oss :))
Myys.. vi ska äta något jätte gott, vet inte vad än men vi får nog bestämma!
Hon sover kvar där så det blir en rikigt mys fredag.
Imorn blir det utgång.. dö sugen på att slå klackarna i taket med Matilda :P Och alla nadra som ville vara med oss!
Har vitrinet fullt av alkoholhaltiga drycker sin inflyttningsfeten.. we like!
Snaart heelg.. trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0