Nu ska jag banne mig gå ut mina träskor.

Idag har jag lite beslutsångest om vad jag ska ta på mig.
Hade bara ett par jeans och en vit tisha med mig och det känns väldigt tråkit och påklätt idag.. väldigt o-somrigt nu när solen skiner som den gör..
Men jag shoppade ju en del igår så jag kan ju välja något annat, hade bara velat ha ett par andra jeans- ljusa jeans eller leggings.
Syster får ta med sig något och mina briller som jag har insett att jag inte har med mig hit :( Craap.



Nu ska jag se till och göra mina hasbeens till mina skönaste sommarskor.
Har storlek 36 på dom här och jag känner på en gång att jag kommer få skavis ganska fort idag men så är det.
Dom töjer sig ganska fort så kommer dom va alldeles lagom.
Åh dom är så fina..





Så här ser jag altså ut än så länge.. men jeansen ska jag byta bort så fort jag kommer till jobbet.
Får se om jag behåller klänningen på.
Har fotat min shopping men det ser lite tråkit ut så jag funtar på att visa ikväll istället och låta syster fota (?)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Å vad fin du va i dina nya träskor:) Kram

2009-05-29 @ 22:48:39
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kajsa

åh tack finis.. nu ska jag bara gå in dom lite :))

2009-06-01 @ 22:04:27
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0