Kvalborg, valborg, långhelg, sommarvärme, compact living.. mycket som jag inte skrivit om!

Någon som fortfarande läser?
Jag vet att jag är urdålig i mellanåt på att uppdatera.
Fy skämms.
Ingen ork och ingen tid.
För mycket bollar i luften.
Men jag gillart!
Vilket underbart liv.. vilken fantastisk helg jag har haft och än så länge är den inte slut.

Kvalborg.. kvalade jag för valborg? Haha nix det gjorde jag inte. Jag flyttade istället :P
"Jag kankse blir en kvart sen.. Va händer då?"
Yes, vi lämnade lägenheterna och baxade och baxade och tillslut så var alla våra ägodelar intryckta här hos mamsen.
Vi provar på compact living över en helg kan man säga.
Har det viktigaste i en resväska och allt annat ligger överallt och ingenstanns kan man säga.
Det är lite körigt om man kommer på något som man vill åt.. sopsäckar och kartinger överallt!
Men imorn är det slut på det, imorn går det andra flyttlasset till vååååran lya :P Lycka.

Valborg var lugn i år men mysig.
Var uppe tidigt och städade ur lägenheten.
Ekonomikumparken var kökfull med glada männiksor.
Vädret var över alla förväntingar.
Jag var lycklig. Igen haha.
Super mysig dag men mina ladies.. men tröttheten kom ikapp en så efter sillmiddag me mami och en vända på systemet just in case så stannade vi hemma.
Vi tappade upp ett varmt bubbelbad istället.
Lyxigt värre.

Första maj och vädret var ännu bättre.
Jag jobbade tre timmar, åt grillspett med mor och syster och myste vid ån med Fridis och Carlis.
Det var svinkallt och jag var frusen hela natten sen.. haha ussh.

Andra maj var som en vanlig lördag.
Vi jobbade och fick en gald överaskning när Carla styrde planer för kvällen.
Det blev Birger igår.
Det var galet.
Det var en helkväll.
Började i en skit fräsh lya i studenstaden, åkte bagagelucka ner till framfickan som vi tog slut tog oss in på :) och sen entrade vi tillslut Birger och fick använda heelsen på dansgolvet!

Jag är så glad åt mitt liv.. imorn tar allt en helt ny fas och skepnad.
Nya tag och nya villkor. Jag tänker på allt och bara ler.

Det är söndag idag, jag är inte våldsamt bakis.. bara lite.
Men jag är ju ledig och kirre har gett sig iväg för jobb.
Jag ska skruva isär mitt vitrinskåp nu, sminka mig och sen blir det ikea med Kirre så fort hon slutat.
Har vi rikigt tur hinner vi med en skymt av Fridi innan hon åker tillbaks och sen ska det shoppas :)
Jag vill åka nuuu.. och äta en pizzaslice ska vi också göra haha.
That's my day och det var en lång men kortfattad uppdatering om vad som hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0