Just a quicky...

Frayday morning.. Hello guys :))

Nu är jag lite stressad så det blir en snabb update från gårkvällen och min morgon.
Middagen hos syster var skit mumsig och allt var trevligt bara!
Det var jag, dadi min moster och kusin och Maria och kidsen.
Till förrätt blev det någon toast med röra och räkor, till varmrätt åt t lax, potatis, skit krispiga brytbönor och en kall lite hot sås och till efterrätt kladdkaka med grädde.
Fisk över huvud taget är lätt ätet, gott och nyttigt.
Jag borde äta mer fisk.
Efter god mat och mycket lek med mina älsklingar.. så mycket skratt att lilla Wilma kissade på sig stackarn.. men en liten olycka som snabbt var glömd :)) Dadi släppte iaf av mig hemma hos min andra älskling <3
Vi myste och kollade på film och svullade på chips och dipp!
Såg dirty dancing 2.. har sett den förr men jag gillar den.
Tillslut landade jag hemma igen och somnade som en stock.

Ikväll blir det mer mys men mina älsklingsflickor.. sen kankse a har övertalat mig till att sova där.
Vem vill vakna själv på sin 25 årsdag?? Inte andreas iaf och det tycker jag inte han ska behöva göra heller :P
Nu hinner jag inte mer.. så bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0