Jag vill inte att hon ska dööö....

Åh my gäd.. Grey's ikväll var storartat!!!
Fan va bra det va.. när vi fatta att det var Izzie och Karev som skulle gifta sig, ååh tårarna kunde jag inte hålla tillbaka.. jag satt och snyftade och det var så fint ju :))
Ah som sagt, Grey's är nog högst på listan av dom serier jag följer!
Hoppas inte hon dör, sämst isf :( Men jag tror hon kommer göra det..

Idag fick jag iaf hur mycket som helst gjort på jobbet.. eller ja inte bara jag, vi.
Massa undanstökat.. och jag belv så glad också!
Eva gjorde mig glad :)
Jag har ju kommit på att jag vill ha ett par andra träskor än dom jag lagt undan men när jag skulle byta så hittada jag inga i min size i rätt färg :(
Först.. sen hittade jag en sko i rätt size.. letade ihjäl mig tyckte jag utan resultat.
Meen.. idag kom Eva fram med ett par åt mig och jag blev så glad hihi!
Ska nog köpa dom för presentkoret jag fick imotn.

Sen en fett dryg grej som gjorde mig skapligt irriterad.
Skulle kila in på Kicks efter jobbet och då tjuter det.. asså som när man går in eller ut med ett larmat plagg.
Wtf tänkte jag och kom ju på att jag hade min nya Odd molly klänning i väskan.
Crap.. Christian hade slarvat när jag handlade :S
Visa upp väskan då och det såg ju inte så jäkla bra ut precis.. där i min stora väska låg klänningen, ingen påse och inget kvitto!
Daaaamp.. vad pinsamt!
Snabbt tillbaka till jobbet och be Josef ta bort det och sen vidare till åhlens.
Neej det händer igen!
Hur less blir man inte då, ett jävla larm till. På åhlens brydde dom sig typ inte iaf och bara skratta.. men ändå?!

Det var min dag det.. och nu ska jag visa hur jag såg ut :))
Liten egoboosting :P









Tisha från Motel.
Jacka H&M long time ago och snodd från syster.
Tygskor från Blend.
Scarfen är från Indiska och brillerna från Gina T.

// Natti natti... susa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0