Jag tycker rubrikerna är väldigt onödiga ibland.

Va fasen är det här.. är det här den typiskt svenska sommaren?
Ingen värme alls, less man blir!
Jag dör om det är så här v.29 Giirls, bättre förtjänar vi väl *blink*

Sitter hemma hos a och kollar ut i det gråa, barnkanalen visar bara skit och Kirre vill inte komma in på msn :S
Siz' va gör du egenligen?

I lördgas hade vi inflyttningsfest!
Det blev skit lyckat.. happy :) Alla va inte där mend et räckte gott och väl med dom som va..
Tack alla snyggisar som kom och hade med sig så fina presenter.
Vi fick två orkider som jag bara löööves-en av Joss och en av jobbgirlsen, en chili & en basilkia växt, en fin burk med matchade koppar och fat av Carlis.. skit snyggt och en jätte fin ljuslykta fick vi också av Joss och svarta muggar av Maja..
Jag älskar våran lägenhet och jag älskar våra vänner :)
Man vill lixom bara vara där käner jag.. jag är nöjd med allt och nu börjar projekten tunnas ut så..
Tyvärr har jag inga bilder på den än men jag tror syrris är på g.
I helgen blir det nog väldigt lungt.
Det är kristihimmelfärd.. älsk fyller 25 och jag fyller också snart. På tisdag actually, one week left as twenty.
Men det är inga konstigheter.
Hoppas på mys med tjejerna och mys med Wilma och Viktor. Dom vill baka och äta sånna där muffins med rosa glasyr och massa strössel på som vi gjorde förut hihi.. det vill vi också.
Så ska jag förtås gratta Andreas.
Men girls... mys hos oss i helgen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0