Jag är fortfarande hans och han är fortfarande min.


Grattis, grattis Grattis älskling :))
Nu är du nog rätt på lyset skulle jag tippa :P Med all rätt.

Min älskling fyller 25 idag.. fick vakna upp tillsammans imorse *Lycka*
Guitar hero metallica blev nog det som uppskattades mest haha.. "det trodde jag aldrig.." Det var lycka för min älsk!
Jag hann ju tyvärr bara dit en snabbis efter jobbet, men jag hann äta lite smörgåstårta och bara träffa lilla släkten :P
Älskar dig så fantastiskt mycket, ibland känns det lite extra och hela min kropp fylls med lycka och glädje.
The love of my life. Truly <3

Ikväll är vi barnvakt åt syrrans kids.
Vi har precis nattat dom och jag somnade med till för några minuter.
Blir nog inte uppe allt för sent ikväll om jag kääner oss.. började jobba 8.00 imorse så jag har mina skäl!
Vi har iaf bakat muffins eller snarare cupcakes.. har man rosa glasyr på, fyra sorters strössel och godis på så är det nog på sin plats med cupcakes :P
Har fotat våra ögonstenar lite så jag slänger upp någon bild imorn.
Just det, Fridi kom hit igår och mös med oss.
Supermysigt och den snygga tjejen hade med sig värsta pyssel a la Frayday inflyttningspresent :))
Massa rosa bra att ha saker i ett långt snöre typ.. förevigade det med så imorn hör och häpna jag lovar bilder :P
Nu ska jag decka i soffan en stund och viska lite med syster yster hihi..

Godnatt solstrålar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

a har ju ingen respekt för dej eller för andra människor. shit

2009-05-24 @ 03:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0