Inget mer mysboende hos mamsen.

Tråk väder.. hyffsat otur med vädret, det regnade i onsdags och det regnar idag.
Alla andra dagar har det varit varm och skönt.. det är värkligen typsikt!
Dete nda positiva är ju att det rensar luften lite från allt jäkla pollen.. jag är värkligen drabbad nu :S
Gnällspik.
Ögonen har börjat klia, halsen kliar och näsan kliar och tjitlas.
Klia klia klia klia!

Igår sov jag hos min älskling.
Hade inte setts på hela helgen så det var förstås jätte mysigt.
Mami skickade med oss rabarberpaj och vaniljsås.. det var så jäkla gott!
Och till middagen blev det ju pasta carbonjara a la mami :P
Också jäkligt gott..
Pizzaslicen på Ikea var med fantastisk måste jag säga.. så bra att två paket fick följa med oss hem haha :)

Ussh va trötta vi va imorse.. men en promenad i duggregnet fick liv i mig åtminstonde.
Lägenheten ser helt anorlunda ut nu.. och snart är det våran tur.
Bara några timmar kvar :) Weeii.
Först ska vi till banken sen kommer Carro och hjälper oss.. som sist :P
Härligt härligt!
Fick med oss massa bra saker från Ikea igår så nu ska det fixas och donas hela dagen!

Nu är det snart dags då.. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0