Idag är jag van.

Torsdag morgon!

Jag vänjer mig vid min nya hårfärg.. idag är jag jätte nöjd :))
Lyssnar på the voice och arga snackarn.. har inte så mycket emot henne längre. I like actually :P
Igår blev det ingen solning men idag ska de bli, hade ju sån jävla otur med vädret igår, precis när vi skull hem blev ju hela stan svart och regnet stod som spön i backen.
Det blev ju buss hem och idag blir det en promenad till stan.
Har fixat mina nails med Trind som Frida tipsade om. Nu ska vi få starka naglar minsann!
Sen har jag nog inte så mycket mer på hjärtat den här morgonen..
Sover nog hos min älskling inatt så det blir ingen update förns imorn isf.

Enjoy your day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0