I wanna dance with somebody.

 




Min lilla mini shopping igår.
En klänning och ett par briller från Gina.
149:- för klänningen och 59:- gick brillerna på tror jag.
Köpte även en bikini överdel i leoaprdmönster men jag vet inte om jag ska ha den. Hade behövt lite större bobisar..
Sen blev det en oversised tisha i ljusblått.. I love all of it.

För övrigt är jag skit sugen på utgång på lördag.
Lite kalasfirande förstås.. åh jag vill ut och dansa :))
Festen fortsätter en liten stund till sen ska jag bege mig ut i solen och låta cykeln ta mig ner på stan :P
Igår när jag kom hem cyklade jag förbi ett par ungar på gården och jag hörde hur dom prata om min hojj..
-Åh kolla, den där har jag sett förut.
-Jag med..
Haha cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0