Härliga onsdag och solen värmer faktist idag.

Okej.. här hemma borras det och fixas.
Dadi är här igen och idag hjälper han oss med garderoben.
Ikväll ska kläderna också in där.. finally!
Skorna.. nej förlåt mig heelsen är på sin plats och ser jävligt snyggt ut, nu är det bara alla andra skor som inte är heels och alla kläder vi ska ha där.
We're getting there.. soon!

Idag har jag joppat och syrris var ledig.
Imorn är jag ledig och jag tror jag drär ut till boländish jao.. haha.
Kirre körde gränby c idag och hötorget och då återstår ikea till mej. :P
Nu försöker vi fylla rummen med växter och massa blomster som ser så hemtrevligt ut.. det blev några köksväxter och blommor till balkongen.

Jag älskar våran balkong! Jisses.
Kirre pimpade den ännu mer idag.. ni ska få se, ni ska få se!
Hittade på ett presentkort på Duka vid flytten så det passade jag på att nyttja idag.. tur det för snart stängs visst alla Duka butiker ner och övergår till Cervera istället.
Det blev 6st ölglas som kändes helt ok men klantarsel som jag är så blev det krash av det, men det var bara ett som inte klarade sig även det lät som om hela kartongen skulle varit fylld av glaskorss när jag cyklade hem.. men ett krossat glas kan jag nog leva med :)

Nu ska jag se om dom behöver mig hjälp eller om jag ska ställe mig i köket och mecka ihop nått smarrigt käk.
Grey's ikväll.. sist såg jag inte mycket av det så ikväll ska jag sitta bänkad!

Men sist men inte minst ett tips:
Tag 3 betala för 2!

Gäller hela butiken- Dam, herr, jeans, rea eller inte rea whatever.. Holmlunds bjussar på den billigaste varan!
Veckan ut!
Så dit och kika vettja :)

Ciaao.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ska fan sticka till Holmis imårrn och kika ;-) Visst då Syrris :D

2009-05-13 @ 19:43:15
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0