Gårdagens dagens.. :))




Så där såg jag ut igår.. men det är inte alls lika fint väder idag.
Världens storm ute, förvånad att parasollet på balkongen satt kvar imorse.
Nej, idag har jag leggings och en ny tisha från Motel.
Mitt hår är så gott som svart.. jag ska inet säga att jag ä missnöjd för jag har egentligen längtat efter att färga tillbaka den men jag hade tänkt vänta under sommaren, bleks så fort och för att det ska vara snyggt måste man färga mycket oftare än vad jag gör.
Anyway nu är det så gott som svart fast färgen heter chokladbrun men jag gillar det, lite ovant än bara :)
Kirre har redan pyst till jobbet och jag fick lite sovmorgon.
Har städat lite och tog tag i ett diskberg som vi lyckats bygga.
Nu är det fint igen!
Efter jobbet ska vi sola.. sen kommer nog dadi över och Jossi med kankse?

Ska nog inte skriva för mycket även det är så gott som klart nu men det är inte min sak och skriva kankse..
Så glad för din skull finis, och det kommer bli jätte bra. You know it,I know it!
Vi tror på dej hihi <3
Jätte nyfiken är jag också :))

Fick ett presentkort av jobbet på jobbet igår också :P Idag ska jag använda det haha..
Tror jag ska kika in på gina innan jobbet också, köpte en bikinitop som jag nog ska lämna tillbaka och kika om den där väskan jag vill ha finns kvar.. Hoppas.
Nä nu ska jag fota min dagens och sen lär jag dra om jag ska komma fram idag.. lär ju ha jordens motvind nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0