För att det är twinsen's f*cking B-day today!!


Grattis Grattis syster.. Ja må du leva :))
Idag fyller jag och min syster år.. 21 år och myndiga i staterna :P

Första morgonen ever som jag vaknar upp utan att bli väckt av sång och paket.. actully!
Men jag hade min syster brevid mig och vi väckte oss själva och masade oss upp och hämtade tårta och saft haha.
Rosa preinsess tårta eller opera tårta heter det tom. :)) Den bästa!!
Efter frukosten kom dadi hit och fikade lite.. sparar prensnterna till ikväll.
Känns ju dock inget speciellt.
Ett år äldre bara.. no big deal ha? I'm still young and fresh :P Mina bästa år.
Jag är ju ledig occh har lite fest för mig själv.. dansa bugg, lyssna på carola!
Jag väntar besök också, Bo service ska komma hit och kika lite idag på dush och toa.
Kankse hinner pysa innan dom kommer.
Ska ut i det fina vädret såklart och shoppa lite.
Hann aldrig handla på jobbet igår så idag ska jag.
Prata precis med Joss så vi har dejt sen.. snyggt. Jag hatar egentligen att gå på stan själv, alledles för velig för det.
Ska ja ha de här eller inte.. eller kanske den? 
Nej, vill ha någon med mig haha.. that's me.
Men idag är jag på så bra humör så snart dräär jag.. har en rosa/vit randig klänning på mig som jag köpte igår.
Show you later.
Kanske hinner sätta mig lite i solen först.

Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0