Födelsedagen börjar lida mot sitt slut..

Nu kurrar våra magar iegn.
Kirre meckar i köket och slägde precis in lite kyckling/pestopasta mat i micron :))
Jag värmde alldeles för lite till middag så nu tar vi lite till i sängen.
Vi har färgat håret ikväll, inte rött och svart som hon lurade i Carlisen hihi.. nä Kirre ljusade bara upp håret med slingor och det blev jätte bra tycker jag. Min färg var chokladbrun och jag är jätte nöjd att jag valde den.. den är mörk, nästan svart tror jag men det är ju så jag vill ha det.
Vi är snyggare nu :))
Kan nog visa en bild imorn.. ska även visa min shopping då men Kirre orkade inte fota nu så det får vänta.
Det blev iaf två klänningar och två kjolar från jobbet.
Sen kom ju älsklingen hit och grattade sin tös.. visar mina fina presenter imorn.
Vilken födelsedag..ärligt asså haha I'm so happy dude.

På stan kunde jag lungt glassa runt i klänning utan att frysa.. Joss och Millan gjorde oss sällskap och när Kirre fick lunch bänakde vi oss vid ån och smaskade på sallad från Cupido.
Var så sjukt hungrig då så det var så jävla gott.. My gäd och snart får jag äta igen haha :P
Om två minuter närmare bestämt säger sirran..
Bäst jag snabbar mig.. vi har myst i soffan med täcke framför desperate, ikväll var det bra..!
Men nu hinner jag inte mer.
Tack alla ögonstenar som har grattat mig... super trevligt :)) theenk you.
Sleep tight nu.. återkommer imorn.
Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0