Det här låg i påsarna :))




Linne från Odd molly 599:-



Tisha från Vila 160:-



Linnen från Only 160:- Finns i randigt och rutigt och massa fina färger.



Cykel klänning från Lavanad 399:- Har den på mig idag och den gör sig bättre på en hängandes :)



Shorts från vero moda 200 :- Har saknat ett par beiga shorts, eller shorts över huvud taget faktist.. jätte enkla iaf :)

Det var det.. Mina hasbeens har jag ju redan visat, dom kostade 1095:- och sen köpte jag en scarf från Pieces för 129:-.
En krämvit mönstrad i rosa och grönt typ. Jätte fin och ganska stor.. :)) Visar den sen!
Allt ser ju roligare ut på men förr eller senare så ska det ju användas också och nu har jag blivit duktigare att fota så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0