Bättre sent än aldrig.

Godmorgon godmorgon!

Trött som ett as imorse.. men jag fick somna om så många gånger så tillslut kunde jag masa mig upp.
Syster har åkt på en liten förkylning så jag unnar henne en day off idag, imorn är det min tur.
Det är ju kristihemmelfärds imorgon.. röd dag.
Hur brukar affärerna ha öppet då tro..? Någon som vet kankse..
Ska i alla fall hem till syster på middag då, Wilma hade en ny bratdocka som hon ville visa oss hörde jag :)
Sötnosen..

Idag har jag svin smarrig matlåda med mig till jobbet för vi åt korv och stroganoff igår till middag och det blev över.. *mumma*
God frukost fick jag också, limpa med salami, löskokt ägg och oboy.
Köper sällan hem mjölk så när man väl gör det.. ah m m m!

Tänkte slänga upp ett gäng bilder från lördagen.. alla snodda av Carlisen och lite i senatse laget men som what.. :P
Jag hade ju min nya klänning på mig från Lipsy, love it. En av mina ny klänningar dårå.. :P

Nu är vi btw full styrka igen på jobbet, Josef jobbar idag! Skönt!
Men ombyggnaden är fortfarande i full gång så kampanjen tag 3 betala för 2 funkar än..


Enjoy your day goregous and don't loose your fantasy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0