a lot on my mind..

Middagen stod redo när jag kom hem.
Min  kära syster och sambo hade kirrat köttfärssås och spaghetti.
Matlåda imorn.. ja tack!
Mami o dadi var på besök och dadi fixade till garderoben så snart an vi hänga upp!
Vi målar den nu.. eller Kirre målar nu för hon hade bara en pensel.. fixarn :P
Det är Greys nu men jag känner att jag är lite ofukuserad.. men det är bra som vanligt.
Uppdateringen här är inte alls bra men jag har mina skäl.
Hoppas påbättring med det innebär mer tid och än är det inte klart.. fast det artar sig!
Trivs som fisken i vattnet!
Imorn ska jag jobba, fika med älsk, sola och få främmade av Joss och snacka massa gossip!
Nu ska jag hjälpa till med garderoben och hoppa in i dushen sen.
Efter det.. som grädde på moset tänkte vi värma lite rabarberpaj som mami tog med :)
Sover som en prinsessa i sängen.. massa extra kuddar i min säng gjorde susen..
Mer Greys nu och jag hoppas på frieri :P

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0