Where did the sun go?

Idag är det min lediga dag.
Jag trodde att det skulle vara soligt idag men det blev visst inte så.
Utan solen vill jag nog inte gå ut och gå.. varken promenera eller power-walka.
Istället har jag hunnit med en dush och slängt i en maskin tvätt.
Det blir ingen tigerkväll.. det är uppskutet. Lika skönt det kan jag tycka.
Skulle ju krocka lite med ett visst teveprogram som vi vill ska se ikväll :P
Stockholm-Arlanda kl. 20.00
Ska se till och fixa mina naglar sen också.
Just det.. måste sätta i tandblekningen :)

Nej men ussh va hände nu.. blev aldelles yr och snurrig när jag reste mig.
Gud va jobbigt, varför blev det så här nu då.
Måste nästan lägga mig ner och vila lite.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0