We can reach a whole new level

Nya tider nya förutsättningar.
Vi kommer nå oande höjder.
Allt talat för en helt ny fas i mitt liv.
En bättre fas.
En snyggare fas.
Jag är redo att möta världen, förhoppningsvis lite snyggare och lite bättre :P
Bleker tänderna nu och ska värkligen ligga i nu.
I och med flytten blir det hårdare tag.
Vi ska ta tag i träningen och äta bättre.
Så fort det blir ljusare och lite torrare ute sätter vi igång med powerwalken, den som jag litar mest på.
Jag är peppad :P
Men allt blir ju lättare på sommarhalvåret.
Lättare kläder, lättare skor.. mindre av allt bara.
Lite brunare.. mycket brunare!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Snyggare ska vi ju bli.

Vi gör ju allt vi bara kan haha..

Allt man joppa på :P



Tack för idag siz

2009-03-15 @ 20:42:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0